Home » Time management » Práca s poštou

Práca s poštou

Na stole sa vám nakopili dokumenty, denne s prichádzajúcou poštou pribúdajú nové. Viete, ako ich rozdeliť tak, aby ste odpovedali na požiadavky, ktoré sa na vás nakopili? Spravte si na stole päť kôpok.

  • na prvú kôpku položte všetky dokumenty, ktoré vyžadujú akciu.
  • na druhú kôpku položte dokumenty, ktoré potrebujete archivovať a uložiť.
  • na tretiu kôpku idú dokumenty, ktoré posuniete niekomu inému – asistentka, kolega, nadriadený.
  • na štvrtú kôpku pôjde všetko, čo patrí nekompromisne do koša.
  • na piatu kôpku dajte dokumenty, ktoré musíte riešiť.

Tejto metóde sa hovorí AUTOR:

  • A – akcia
  • U – uložiť
  • T – transportovať inam
  • O – odstrániť
  • R – riešiť

S mailovou poštou môžete pracovať rovnako. Vytvorte si vo svojej schránke súbory podľa tejto metódy. Jednoduché, však? A ušetríte veľa času na vykonávanie dôležitých úloh.

Tréning Time managment

Tréning Time managment je zameraný na zefektívnenie využitia času. Okrem znalostí sa na ňom účastníci naučia mnoho praktických zručností. V prípade, že o tento tréning máte záujem, neváhajte nás nezáväzne kontaktovať na čísle
0903 553 300, alebo e-mailom martinovicova@edwell.sk.

2 komentáre so far.

  1. Michal M. píše:

    Super metóda. Skúsil som a funguje to. Už nemám plný stôl papierov. Zorganizoval som podľa toho aj mailovú schránku. Koniec chaosu a prešvihnutých termínov. :-) Máte aj iné nápady, čo mi zlepšia deň?

  2. Eva Martinovičová píše:

    Michal: Ďakujem, som rada, že Vám pomohla v pracovnom procese. A určite aj v hospodárení s časom.

Top