Telefonická komunikácia so zákazníkom

Telefón je skvelý pomocník, keď ho viete používať.

Ciele tréningu

  • Naučiť sa profesionálne komunikovať v telefonickom styku nielen so svojimi klientmi.
  • Vedieť riadiť telefonický rozhovor.
  • Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu, využívať prvky neverbálnej komunikácie, ktoré vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát.
  • Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru.

Cieľová skupina

Pracovníci zákazníckych centier, telemarketingu, tí, pre ktorých je telefonovanie pracovnou náplňou. Všetci, ktorí potrebujú zvládnuť telefonickú komunikáciu na vysokej úrovni.

Témy tréningu

  • Základná typológia osobnosti
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Verbálna komunikácia a jej sila
  • Komunikačné bariéry, predchádzanie nedorozumeniam
  • Aktívne počúvanie, umenie klásť otázky, zvládnutie námietok
  • Asertívne techniky komunikácie
  • Zvládanie emócií a stresu počas telefonovania
  • Efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • Špecifiká komunikácie cez telefón
  • Poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • Dohovorenie si osobného stretnutia
  • Telefonický biznis
  • Konkrétne scenáre, ktoré vám pomôžu dosiahnuť to, čo potrebujete
  • Nácvik zručností

Trvanie:  2 dni

Miesto: Bratislava

Konečná cena: 290 €

 

Chcem sa objednať na tréning

Súhlasím so spracovaním osobných údajov

Podobné články