Telefonická komunikácia so zákazníkom
Telefón je skvelý pomocník, keď ho viete používať.
Ciele tréningu
- Naučiť sa profesionálne komunikovať v telefonickom styku nielen so svojimi klientmi.
- Vedieť riadiť telefonický rozhovor.
- Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu, využívať prvky neverbálnej komunikácie, ktoré vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát.
- Získať zručnosti pre efektívne vedenie hovoru.
Cieľová skupina
Pracovníci zákazníckych centier, telemarketingu, tí, pre ktorých je telefonovanie pracovnou náplňou. Všetci, ktorí potrebujú zvládnuť telefonickú komunikáciu na vysokej úrovni.
Témy tréningu
- Základná typológia osobnosti
- Neverbálna komunikácia počas telefonovania
- Verbálna komunikácia a jej sila
- Komunikačné bariéry, predchádzanie nedorozumeniam
- Aktívne počúvanie, umenie klásť otázky, zvládnutie námietok
- Asertívne techniky komunikácie
- Zvládanie emócií a stresu počas telefonovania
- Efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
- Špecifiká komunikácie cez telefón
- Poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
- Dohovorenie si osobného stretnutia
- Telefonický biznis
- Konkrétne scenáre, ktoré vám pomôžu dosiahnuť to, čo potrebujete
- Nácvik zručností
Trvanie: 2 dni
Miesto: Bratislava
Konečná cena: 290 €