Práca s poštou
Na stole sa vám nakopili dokumenty, denne s prichádzajúcou poštou pribúdajú nové. Viete, ako ich rozdeliť tak, aby ste odpovedali na požiadavky, ktoré sa na vás nakopili? Spravte si na stole päť kôpok.
- na prvú kôpku položte všetky dokumenty, ktoré vyžadujú akciu.
- na druhú kôpku položte dokumenty, ktoré potrebujete archivovať a uložiť.
- na tretiu kôpku idú dokumenty, ktoré posuniete niekomu inému – asistentka, kolega, nadriadený.
- na štvrtú kôpku pôjde všetko, čo patrí nekompromisne do koša.
- na piatu kôpku dajte dokumenty, ktoré musíte riešiť.
Tejto metóde sa hovorí AUTOR:
- A – akcia
- U – uložiť
- T – transportovať inam
- O – odstrániť
- R – riešiť
S mailovou poštou môžete pracovať rovnako. Vytvorte si vo svojej schránke súbory podľa tejto metódy. Jednoduché, však? A ušetríte veľa času na vykonávanie dôležitých úloh.
Tréning Time managment
Tréning Time managment je zameraný na zefektívnenie využitia času. Okrem znalostí sa na ňom účastníci naučia mnoho praktických zručností. V prípade, že o tento tréning máte záujem, neváhajte nás nezáväzne kontaktovať na čísle 0903 553 300, alebo e-mailom martinovicova@edwell.sk.